Montag, 3. Mai 2010

povestea capacului de veceu

confuza poveste a unui capac de WC


A fost o data ca niciodata un capac de veceu chinuit de toata lumea si criticat tot timpul astfel incat statea el si se intreba: care naiba e rostul meu pe lumea asta de ce am mai fost inventat daca nimeni nu cade de acord asupra faptului ca trebuie sa stau in sus sau in jos ridicat sau lasat sa acopar sau sa nu acopar veceul si fiind un simplu si banal capac de veceu gandea si el in sinea lui fara vigula si fara punct fara pauza si fara intonatii ba chiar cu greseli de gandire si scriere pai daca tot nu sunt bun la nimic decat sa nasc certuri si cuvinte urate de ce nu ma smulgeti de aici odata pentru totdeauna ce vreti voi de la sufletul meu ca si eu am un suflet si nu va spun unde mi-l tin sus sau jos pe dreapta stanga sau in centru si na ca am obosit sa va tot ascult amabilitatile si penibilitatile de genul colegele astea nesimtite si fara educatie care lasa tot timpul capacul de veceu in jos si nu se gandesc deloc ca e sursa de infectie adica cum sa pun eu mana pe capacul de veceu tot timpul sa ma imbolnavesc cata nesimtire cuvantul de ordine in firma asta este  ne-sim-tzi-reeeee    aaaa deci eu sunt o sursa de infectie pai atunci ce culoarea mea mai caut eu insurubat la colacul de veceu care e colegul meu de existenta si ne iubim si suntem tot timpul impreuna hai sa facem la un fel sa se impace toata lumea cu ideea ca veceul nu este tocmai masa din bucatarie ci este o gaura in casa si omu d-aia ne-a inventat pe noi, colacul si capacul ca sa nu vada gauri in casa lui ca si cainele cand se usureaza scurma pamant peste ca el saracu nu are capac de veceu hai ca am obosit dar sigur voi mai exprima aici niste filosofii d-ale mele la o adica mie imi place mai mult sa stau in sus ma simt asa ca stapanesc lumea de sub mine si ma uit la toti de sus le scuip seminte-n cap la o adica si sunt shmeker chiar daca e o lume de rahat pe bune si am si alt aer la o adica ca doar tot capacu pe lumea asta stie ca aerul curat urca mai usor si pana ce si veceurile din africa au capace chiar daca nu asa stilate cum suntem noi astea de plastic si parca as trai inaltat la ceruri dar si atunci cand sunt jos ce bineee e ca mi se face somn si pot sa dorm vai ce bine e ador sa dorm pe cuvant de capac si am obosit ah uite ca am gasit solutia: FACETI FRATILOR O GAURA IN CAPACUL DE LA VECEU SI GATA!!! Ca m-ati lipit ca prostii cu scotci de bazinul cu apa si au, aoleu ce m-a durat cand m-a lasat unul in jos ca nu vazuse scotciul celuilalt si aoleu ce rau a durut ce colacu meu de oameni nesimititi sunteti si nu respectati sufletul capacelor de veceu
 gata, ma duc sa ma pozez si sa va arat eu ce capac frumos de veceu sunt, sic!!! o sa vreti toti sa puneti mana pe mine, na!!!

P.S. asta e un post de rahat, stiu, dar m-am enervat rau

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen